sagaarvidsson

wow, update

Publicerad 2010-06-12 20:43:53 i Allmänt,

Titta här, Saga har fått tag i en tillfällig dator. vad kan hon skriva för livsförändrande inlägg denna gången? Jaa ni, fortsätt läs så kan ni sedan njuta av att ha slösat bort ytterligare tre minuter av ert liv.

I torsdags och igår har det varit Ted-träningar här på gården och jag och Alex har kämpat på. Första dagen var ett hopp-pass på gräs, andra dagen markarbete på fm och hoppning på lite halare gräs (pissväder) på em. Sjukt kul har det varit!! Min häst har återigen bevisat att han är en duktig kille som hoppar med hjärtat och han var ritkigt fin de två första passen. Lite mer trött sista passet igår, men hoppade ändå med stor glädje. Riktigt nöjd är jag, för en gångs skull!

Annars händer inte mycket just nu. Nu på kvällen har jag sprungit runt med en sån där underbar känsla ni vet, när man känner att man ärdär man borde vara, att allt för tillfället stämmer och att livet bara är så jävla. GÖTT.

kan dessutom avslöja att när klockan är strax efter 18-snåret på vardagar spelas inget mindre än "16 and pregnant" här uppe i lägenheten. Sådär, då var det sagt. Pinsamt? Lite bara. Bara liiiite. Lite, alltså.
Gudars vad jag är glad att jag inte är gravid, och 16.



OCH!!! Att jag nästan glömde, puuh. Vad i helvete var det för grey's avsnitt senast i onsdags??? Jag dog ju i fotöljen, vad håller amerikanarna på med? Sådär får det ju inte vara... Och nä, jag har inget liv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela