sagaarvidsson

Forever

Publicerad 2010-06-20 17:46:08 i Allmänt,

efter att ha suttit här och lyssnat på en massa Dropkick Murphys är jag inte bara lite sugen på att åka till irland, skottland, wales eller bara england. Men helst till Skottland. Skulle vara så otroligt att få åka dit, jag är hemskt avundsjuk på de som varit där, jag vill jag vill jag vill oooockså. Ju.

Tar en liten fika just nu bestående av resten av den rökta laxen tillsammans med lite Fazer mjölkchoklad. Kan det bli bättre? ;)


OCH, tack vare min underbara mamma och pappas musik på denna datorn ahr jag hittat min favoritlåt från Grey's Anatomy--- "Grace"-Kate Havnevik. Fast jag letar fortfarande efter ytterligare en låt, jag vet SÅ bra hur den går men vete fan vad den heter.. Så, känner du nu att JAHA det är just DEN låten hon menar, kommentera vettja ;) Den är från säsong två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela