sagaarvidsson

30e juni

Publicerad 2010-06-30 22:03:47 i Allmänt,

Två dagars Ted-träning och en timmes jogging nu på kvällen har tagit hårt på denna kroppen. Fy fasen. Men det har det varit värt ska ni veta! Igår var det bästa jag och min häst gjort hittills, det gick så OTROLIGT bra! Jag är så otroligt nöjd med min häst, han är verkligen urduktig.

Idag däremot gick det inte lika bra. Det åskade samtidigt som jag red lektion så det första varvet på banan var helt ur fokus med en blick upp på molnen varannan sekund. Red honom helt fel på en och samma oxer ca tre gånger innan jag tog mig i kragen och hoppade resterande varven med lite bättre ridning. Är nöjd med honom, men inte så mycket med mig själv. Extremt dåligt fokus där ett tag...

 

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-07-02 00:53:14

det blir inge ted för mig, tävling fem dagar den här månaden och pontusträning 2 dagar så det blir mkt ändå :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela