sagaarvidsson

24e juni

Publicerad 2010-06-24 09:47:09 i Allmänt,

ÄNTLIGEN!
Ikväll bär det av mot Storvik igen. Kommer runt ett-tiden inatt, tack och lov för snälla farmor och farfar kan man väl säga! Dock har otroligt korkade jag lovat följa med på tävlingar som börjar klockan 8 (!!) på Skästa, vilket innebär att vi åker hur tidigt som helst! Men jag ser fram emot det ändå, var ett tag sedan jag såg Elin in action live senast.

Träningen för Jonas igår gick jättebra, jag har världens bästa häst i stort sett. Vi körde en hel del olika övningar för en gångs skull, bl.a travserier och galoppserier, studs (jag är faktiskt över min grabb som hoppade 10 studs på varannan cavaletti och varannan 90-1m några gånger utan att dö) och kombinationer. Han var som sagt riktigt duktig. Och tänk att även jag skötte mig. Imponerande.

Nu är det fikapaus, jag borde äta något. Och sola min redan brända rygg.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela