sagaarvidsson

22a juni

Publicerad 2010-06-22 21:56:23 i Allmänt,

Idag har varit rätt relax och lite härligt lay-back sådär. Den nya tjejen som är här och provjobbar tror jag kan vara bra. Hon sitter och sjunger Singstar med oss just nu, så det visar iaf att hon vågar vara med och leka lite. Ska man orka bo och leva i samma lya som mig måste man vara lite öppensinnad ;)

Idag red jag Alex tillsammans med Siri och Ulrika. Red en stund på rundbanan innan det blev lite grundläggande mark på gräsbanan. Red ju cavaletti igår med Siri och körde massa travarbete. Min häst hatar (!) verkligen flugor annat som flyger (precis som jag) så han är inte direkt mysig att rida i skogen med just nu. Tur att han trivs så bra på banan. Vi båda älskar gräset, det är verkligen det roligaste stället att träna på!
Gick i alla fall bra både igår och idag.

Ooh I want you
I don't know if I need you
But ooh I'd die to find out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela