sagaarvidsson

21a juni

Publicerad 2010-06-21 10:54:21 i Allmänt,

Jobbar ensam idag igen, Riikka är dessutom sjuk, så jag får ingen hjälp därifrån heller. Menmen, jag ska inte klaga, jag är ju frisk. Eller ja, så frisk man nu kan kalla mig...

Vi hade en skön kväll igår med först middag uppe hos Sohlmans för att sedan dra ner och ta några kalla och sjunga singstar. Jag och Siri ägde (hon fick inget att dricka dock!!) som alltid, men för en gångs skull kom även Heidi och Riikka med och sjöng. Tror att hästarna nedanför hade lite ont i öronen efter att vi lirat av "Zombie" för fjärde gången.

Min häst fick vila igår trots allt, jag var rätt slö och trött, men idag ska vi ut en sväng. Har ju en häst som inte alls tycker om att vara i skogen eller ens utanför ridbanan om det är flugor och dylikt, men han får bita ihop. I värsta fall kör jag markarbete med fokus på travarbete. Bra med en backup-plan! 

I may speak gibberish--but I don't talk shit

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela