sagaarvidsson

7e juli

Publicerad 2010-07-07 21:26:00 i Allmänt,

Åkte till Strömsholmskliniken med Ninja och Abbe idag, det var Ninja som var patienten. Hon går ju lite på tårna i fram så det skulle ordnas till. Hon var väldigt snäll och duktig medan Micke filade, klippte och plastade hennes framhovar. Hon fick lite lugnande när vi var inne på andra hoven då hon troligtvis hade lite ont av att hålla all vikt på det andra fram vilket hon ju är ovan vid. Men hon var duktig. Nu håller vi tummarna och hoppas att detta går vägen!!


Tränade för Jonas nu på kvällen. Jag är 50/50 nöjd.  Gör som jag blivit tillsagd och väljer ut tre positiva plus tre negativa saker med detta träningspass.

Detta är positivt:
* Jag hade stadig hand som låg i rätt position hela passet
* Min sits var bättre än normalt
* Jag hade ett bättre överliv än normalt

Detta var negativt:
* Jag hade inte full kommunikation mellan huvud och kropp
* Jag lyckades inte rida Alex framför mig som jag normalt vill göra
* Jag fick inte ordentlig kontroll över Alex yttersida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela