sagaarvidsson

6e juli

Publicerad 2010-07-06 12:37:10 i Allmänt,

Sitter här och lyssnar på John Mayer- "Heartbreak Warfare" samtidigt som jag äter choklad och ser på lite bilder som Riikka tog på mig och Alex igår. Jag red lite markarbetshoppning med Siri, fokuserade en hel del på sisten och mina hälar. Gick bra första delen av banan innan jag tappade fokus. Jag var så otroligt trött, ni skulle bara veta! Första lediga dagen på 9 dagar nu, känns bra. Sov tills Lina ringde och väckte mig imorse.Vid tio, DEN NI!

Har åkt fram och tillbaka till Strömsholm fyra gånger på två dagar, varav den senaste var igårmorse, vi åkte klockan 6 (!!) på morgonen för att hämta Marina och Maccarena. Fy fan. Nu måste vi dessutom åka dit igen imorgonbitti för att hovisarna ska få kolla på Ninjas hovar. Hon är dålig i fram. Kul kul.

Jag är dessutom trött på mycket just nu, en hel massa. usch. fana tt folk inte kan lyssna, jag pratar väl svenska? Eller, i detta fall; engelska?!!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-07-07 10:15:07

du har en rolig dialekt kan man ju säga ;)



och lägg ut bilderna på alex!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-08 09:47:11

Gillar du hår och allt som har med det att göra? Titta in i min blogg där jag skriver om produkter, frisyrer och även visar hur man gör frisyrer. Lämna gärna en kommentar om du tycker jag ska blogga på blogg.se eller finestlight.se. Kram http://elinstenback.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela