sagaarvidsson

17e juli

Publicerad 2010-07-17 18:03:27 i Allmänt,

Okej, regn NU. Åska. NU. Tack. För ärligt, vem fan överlever den här värmen mycket längre till? Inte jag i alla fall.

Har varit duktig och ridit Alex och Ida redan, blir Dippe lite senare. Skönt att jobba igen, att vara ledig två dagar på raken tar en hel del påpsyket när man inte har något godis hemma. Det slutade med att jag astte mig och såg på Eclipse. Eller, på halva. För sen orkade jag inte mer.
Jag tror jag har för stora förväntningar efter böckerna. För jag är inte så säker på att jag tycker filmerna är så fantastiska som man gärna lurar sig själv att tycka.

Meen-- Jasper, wow. Hur snygg kan man bli? Screw Team Jacob och Team Edward, vart kan jag signa up för Team Jasper??

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-07-18 18:57:15

haha team edward! ;) fast han skulle ha varit liiite brunare.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela