sagaarvidsson

15e juli

Publicerad 2010-07-15 20:02:55 i Allmänt,

Okej, jag funderar nu ärligt på om jag ska blondera mig igen. Så, vad tycker NI?
Askblont, eller ...brunaktigt som det är nu?

tar och jämför två bilder så ni får se. Ingen utav bilderna är exakta färgen, om jag stananr med brunt är det något ljusare än denna, och blir det blond är det mer mot askblond som gäller. Men det ger ett hum iaf. Så, hjälp mig nu ffs. Fattig flicka ahr iten råd färga håret alltför många ggr ;)




eller...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-15 23:24:54

blond!!!

Postat av: Jeffa

Publicerad 2010-07-19 13:57:36

Jag tycker absolut att du ska ha blont hår, skitsnyggt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela