sagaarvidsson

14e juli

Publicerad 2010-07-14 12:29:38 i Allmänt,

Det klagas från alla hörn och kanter att jag inte bloggar, men för tillfället har jag så fullt upp att det faktiskt är svårt att hitta tid. Jag är mer aktiv på twitter! (www.twitter.com/inkedrider) Att jag dessutom passar på att sova varje ledig minut gör det inte direkt lättare... Helt ärligt, jag är svensk.. Fan inte gjord för den här värmen!! Vi har haft 36 grader som max, och tack o lov är det "bara" 26 grader idag.

Jag lider med de som tävlade i falsterbo i värmen, men kul att det gick så bra för svenskarna! Fått lite roligt skvaller därifrån som inte kan få en att göra annat än le och skratta för sig själv. ledsen, men jag skvallrar itne vidare, it's not mine to tell!!

Sohlamns är i finland för tillfället, så jag har fullt upp med att rida i värmen. Red Siris nya ponny på rundbanan som lovat idag, han har börjat konstra med henne och jag blir inte direkt förvånad att en 12-åring blir rädd när han kastar sig ner i diken och dummar sig. Men det gick bra, han kunde gå avslappnat i alla gångarter och till sist satt allt som det skulle. Han är ju en riktigt fin och trevlig ponny egentligen så jag njöt mestadelen iaf :) Roade ett gäng med grabbar som väntade på skjuts från vandingsleden när han bråkade runt, kul att man kan bjuda på ett skratt ibland ;)

Riikka och Heidi sitter och kollar på Human Trafficing och jag har höjt upp musiken ordentligt i mina hörlurar på datorn för att slippa höra. Det är en film som verkligen äcklar mig och jag har ingen lust att se den igen. Blir sjukt illa berörd, fy fan.

Meeen, om jag skulle hålla mitt löfte och ringa min kära Lina nu kanske.. så slipper man bli utskälld (och dränkt med blondinskämt) ikväll igen.

lunchtid-bbc radio 1OHYEAH

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-07-16 21:28:29

vet du hur man dränker en blondin?



man sätter en spegel på botten av en pool!

Postat av: Lina

Publicerad 2010-07-20 22:34:23

Du är liiiite dålig på att ringa tycker jag ;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela