sagaarvidsson

Vi ser det snööööar

Publicerad 2010-01-27 18:15:47 i Allmänt,

Ryktet är att det ska fortsätta snöa så här tills imorgon. Alltid lika kul att veta att man kan åka pulka ner från takfönstret ;D Men jag ska inte klaga. Det hade ju kunnat regna.

Och Elin är tråkig, jag får inte citera henne från idag på eftermiddagen, då hon råkade nämna en låt som de sjunger där borta (obviously..) som barn, som tydligen är porrig. Sådär, nu citerade jag ju inte..? Haha, usch, jag komemr så hamna i snödrivan imorgon... Men det är inte första gången, för gissa vem som dök med ansiktet före idag då under intag? Jo, det var jag det! Och tro inte att det var frivilligt, dessa finnar är så extremt känsliga och får tydligen för sig att knuffa på folk titt som tätt. Inte alls att jag tänkt knuffa henne inte...

Jag vill göra snöänglar och bygga snökojor men jag är för gammal. Vem visste att det skulle bli så otroligt tråkigt att bli 20?? Tror jag ska låtsas att jag är 18 och göra det ändå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela