sagaarvidsson

The walk

Publicerad 2010-01-15 20:39:15 i Allmänt,

Jävla förkylning alltså.. Snart har man väl förbrukat fyra rullar papper bara för man snyter sig var tionde sekund...

Och kan någon SNÄLLA rädda mig från Elin? High SchoolMusical 2? Seriöst???? Klockan är halv nio, lite tidigt för en sån skräckis kanske?

Gick jättebra med Pix och Trixe idag, båda fick vara ute på rundbanan och galoppa, och jag tror de behövde det lika mycket som jag. Träningsvärk är på ingång men det är helt okej. Fan vad kul det var!

Så, jag lyckades se herrarnas sprint i skidskyttet, och jäklar vilken uppvisning det var av de två norskarna Svendsen och Björndalen! Kan man ha annat än djup respekt för idrottsmannen Björndalen? Så snabb, så stark och säker... Helt sjukt!
    Sen var det ju kul med den svenska segern i damernas stafett idag, starkt gjort, även om de andra lagen var lite svagare än normalt kanske. Men det ser ju onekligen bra ut inför OS. Och HUR jag ska lyckas få sömn under den tiden vet jag inte... Jobb-OS-Jobb-OS.... fullspäckade dygn utan tvekan. Jag borde börja sova ikapp nu redan.


And every second, one breath not to breathe
I watch as he moves to the beat
While I'm on the floor
I watch from my seat
And watch as he sways with the trees
And slowly he moves, but elegantly
I'm more on the edge of my seat

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2010-01-18 18:45:33

haha jag är glad att jag är arbetslös detta os :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela