sagaarvidsson

If you don't know me by now

Publicerad 2010-01-19 12:58:45 i Allmänt,

Snart hostar jag sönder. Jag har fel sorts hostmedicin här, jag vill ha något som är dämpande... Usch, jag hatar att vara förkyld. Intressant värre, huh?

Elin rockade förresten på dansmattan igår, själv hade jag lite svårare att komma igång. Jag är lite för överfokuserad tror jag, medan hon hoppar runt bäst hon vill och shejkar. Massa bilder och videor, men så lovade jag att inte lägga upp något på Elin, dum som jag är. Ibland blir det här med att försöka uppehålla husefriden lite väl påfrestande. Och vad kan hon egentligen göra? Kasta snöbollar.. Japp, men det märkte jag innan lunchen att hon inte var någon hejare på (jag stod nedanför trappan med ryggen emot och hon stod där uppe med full utsikt och missade tre stycken......), men sen kan hon iofs knuffa ner mig i snön med. Och det är inte lika kul... Kallt och blött.. Som jag fick erfara när hon körde av mig från fyrhjulingen. Ojoj. Tufft liv.

ha det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela