sagaarvidsson

Bra dag, trots allt

Publicerad 2010-01-24 21:58:49 i Allmänt,

Till anonym; sorry, skriver inte på nätet vad jag tjänar ;) Men bra, kan man väl säga ;D

Okej... Elin var gullig och klippte Bigge åt mig idag, jag fick skjuts av Bettan fram och tillbaka till affären och det blev en underbar ridtur ute i skogen idag. Inte helt fel ;) Dessutom gjorde det inget att jag missade en del av skidskyttet, inga bra svenskar ELLER norskar, så det var ju värdelöst anyhow. Men bandyn däremot... Ojoj, kan vi säga utklassning?

Haha, det händer mycket samtidigt som inget ibland. Lite läskig känsla det där.. Men det är som det är ;)

We're sorry but we disagree
The boy is vermin, can't you see?
We'll drown his sins and misery
And rip him out of history

People marching to the drums,
Everybody's having fun to the sound of love,
Ugly is the world we're on
If I'm right then prove me wrong
I'm stunned (to find a place we belong)

Who is your lover,
I couldn't tell,
When hell freezes over,
That's when I'll tell,
Who is your lover,
I couldn't tell,
When will this stop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela