sagaarvidsson

9e januari 2010

Publicerad 2010-01-09 17:36:26 i Allmänt,

Hej på er gott folk!

Sitter här och tuggar kyckling som mamma gjort och fryst in åt mig. Vilken snäll mamma jag har :)

Idag har jag varit på tävlingar på ryttarstadion med Siri och Biggles. Det var ju debut för årets hopptävlingar och hon startade en LC och en LB. Sammanlagt var det en helt okej start på året, och jag tror hon i stort sett var nöjd.
Det var kul att komma bort från gården ett tag trots kylan.

Ska snart ner och rida Trixe och Pixman, Elin kom just upp och hälsade att det kryper på där nere och är minus 22 grader. Hm, dags man lägger på en rem.

Menmen, ha det folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela