sagaarvidsson

8e januari 2010

Publicerad 2010-01-08 10:21:06 i Allmänt,

Oj, inte bloggat igen. Vad ska man göra...?

Nu letar jag officiellt häst igen. Jag har redan hittat några som jag skulle kunna tänka mig prova, vi får se vad som händer. Jag tycker i alla fall att det är jätteroligt att leta, det finns så mycket roliga hästar där ute. Att det sen är svårare att hitta något som faktiskt passar, det är en annan femma! Men jag behöver något att träna på, jag blir tokig annars.
Sen har jag en plan.. ;)

Är ledig idag, och imorgon men då har jag erbjudit mig (självmant av någon anledning..?) att följa med när Siri ska tävla i Stockholm. Men jaja, det var ett tag sedan som jag var med på tävling så det kan ju bli kul ändå :) Trots kylan.

Jag drömde att det var grönt gräs nu med sol och värme ute. Gissa vem som vaknade halvt deprimerad??

Menmen, snabb uppdatering fick ni åtminstone, nu ska jag fortsätta leta häst. Wohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela