sagaarvidsson

4e januari-

Publicerad 2010-01-04 18:54:29 i Allmänt,

Ojoj, det verkar som att jag blogg-torskar lika mycket detta år som det förra avslutades. Fy fy.
Men vad ska jag skriva om då.. Hm.

Jobbat ensam idag, samtidigt som jag försökt (läs försökt!!!) städa ut mitt gamla rum för att flytta ut i vardagsrummet och ändå hålla snyggt i hela lägenheten. Spännande försök som inte gick alltför bra. Det hela slutade med att jag jobbade till halv sju, att Elin fick städa hela lägenheten samt diska och att jag nu sitter här framför datorn i köket väldigt hungrig. Men jag vet inte om jag vågar äta ännu, för Elin tyckte vi skulle vara trevliga och äta samtidigt. Humm. Ska vi verkligen försöka lura i folk att jag är trevlig? Är inte det att förvrida sanningen en hel del?

Men det känns bra annars att bo här ute samtidigt som halvt som halvt inne i Elins rum. men hon har börjat bete sig så konstigt och säga så konstiga och halvt fundersamma saker att jag inte är hundra på att jag vågar bo med henne. Weird.. ;)

Meeeen, nu kommer det någon (VEM VEM VEM?) så jaaa. ha det gött, gott folk ;)

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-01-05 00:26:14

jaa va ska man skriva..? Grattis världens bästa Elin kanske? på bloggen också menar jag ;)

Postat av: Elin nr 2

Publicerad 2010-01-09 20:17:23

whaaat?? E de mig du pratar om? Här lämnar man bloggen oläst i en vecka... Och förresten, ska hon säga som erkände att hon brukade låsa in sig själv för alla andras säkerhet. Å där var det knivar inblandade... :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela