sagaarvidsson

30e januari-

Publicerad 2010-01-30 12:52:48 i Allmänt,

Oh'boy! Jag vill ha blommig falukorv till lunch, mamma!
Japp, Elin ylar och tjoar för allt hon har här uppe i lyan. Själv sitter man vid köksbordet, utvilad och glad efter att äntligen ha diskat och städat hela lägenheten inklusive mitt sovrum. Imponerad någon? I know I am.

Dagens måltid (haha, dagens lunch är kanske mer rätt--ojoj fattar ni --HUMOR) blir ost med ravioli, MUMS. Sen får vi se om det äts middag hos bossen ikväll, då det kommer provjobbare hit idag.

Idag har Lotta flyttat Jugge till en tillridare, så hej då till henne på ca.. 6 månader? Jag tror inte hon kommer tillbaka, inte efter det heller. Jag tror det är för mycket för henne, men vad vet jag? Jag kanske inte är en sån bra människokännare som jag tror att jag är? Troligtvis inte. Men jag är lite ledsen, för sen när Elin väl flyttar, och Karin har flyttat, då är det inga roliga människor kvar här längre. Naturligtvis har jag ju familjen Sohlman, men de är ju på jobbet/skolan hela dagarna, och Marielle syns sällan till före klockan nio på kvällen. SÅ vad ska en stackare göra? Skaffa sig ett liv? Nä, det blir nog dansmatta deluxe-träning och satsa på att komma i sommarform sen istället.

Och apropå sommarträning, gissa vem som orkat träna två dagar på raken? Ni gissade rätt, det är jag! Nu jääävlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela