sagaarvidsson

30e januari-

Publicerad 2010-01-30 19:00:40 i Allmänt,

Äntligen går det att blogga igen. Men nu har jag ju naturligtvis glömt vad jag skulla blogga om.

Jag har spenderat större delen av eftermiddagen med att leta efter inspirationskällor och försöka hitta bra citat till de dagar då jag är helt slut på bensin. Lyckades ganska bra, och har en hel del nytt material i min lilla mapp (nördvarning alert) som jag ska börja plocka fram så fort orken tryter. För nu ska jag vara en duktig hästskötare och jobba på ordentligt. 

 Fan nu kommer det någon---


"Hon har ju inga stora boobs, så hon får inga sexighetspoäng" - Elin Nyman, ladies and gentlemen

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-01-31 22:00:43

JAG LEEEDER :D

Postat av: Lina

Publicerad 2010-02-03 21:28:44

jag fattade inte den :P elin nyman? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela