sagaarvidsson

28e januari- the misery

Publicerad 2010-01-28 10:43:47 i Allmänt,

God morgon, god moorgon.
Sitter här framför datorn på fikapaus med snö upp till knäna. Eller ja.. Har alltså inte snö inomhus upp till knäna, utan snörester efter utsläpp imorse upp till knäna. Avancerat? Japp.
Träningsvärk deluxe efter allt snötraskande, det är verkligen omöjligt att få något grepp alls under fötterna för tillfället. Men det är desto mer gött att man är ledig imorgon och på lördag då ;) Ska jag bara sitta i soffan och götta ner mig.

Jag har redan planerat att jag ska baka kladdkaka på lunchen idag. Att inte ha något godis tär på mig. Jag är säker på att jag tappat minst ett hekto..

Annars går livet vidare i sin stilla gång här på gården just nu, men vet ni vad? Jag är otroligt sugen på att gå ut. Men det är ltie svårt när det dels är Ted-träning imorgon (alla upptagna...) och sedan när det kommer provjobbare i helgen (folk ännu mer upptagna..). Plus att jag kanske borde infinna mig på gården när det är provjobbare här, kanske ger ett bättre intryck? Vem vet?

If you fall I'll catch

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-01-28 15:39:16

Postat av: elinwallin ;)

Publicerad 2010-01-28 15:41:28

bara så du vet var det inte jag elin innan.. ;)

men om du vill gå ut, gå till krogen och ta några glas bara, va gör det om du är lite trött imorgon? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela