sagaarvidsson

26e januari- ;D

Publicerad 2010-01-26 10:12:44 i Allmänt,

Vi ska gå på Hairspray jag och Elin! Yay på oss! Att jag ahr sett den en gång tidigare är bara en mindre detalj, musikal är kul oavsett! Bara att komma bort från gården är kul i sig så...

Inga direkta planer idag, ska rida Pix ikväll tänkte jag, får se om Siri behöver någon hjälp med sina ponnyer, hon var sjuk igår så.. Annars är det nog en rätt så chill kväll på ingång. Snabb update nu, för nu ska vi strax jobba.

Hmm.. jag är inte alltid så säker på att man ska ge sig på klassiker......

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-01-26 16:40:56

sv; haha jaa du har säkert rätt, jag var ju frisk idag ju (a) du får flytta tillbaks hrm igen! :/

Postat av: Henningline

Publicerad 2011-09-01 08:18:57

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela