sagaarvidsson

25e januari- Gissa vilken dag?

Publicerad 2010-01-25 12:29:37 i Allmänt,

Jobbar ensam, så just nu är det snabbt och krot blogginlägg som gäller. Man måste ju hålla igång nu när man väl kommit igång med bloggen igen ;)

Ska ev till jönköping onsdag eller torsdag, men satsans vad dyra biljetterna var. Uuuscha. Vi får se hur det blir med det! Kan inte ruinera mig nu direkt, om jag ska åka iväg till många ställen. Men vi får se som sagt.

Annars har det varit en pissmorgon, tur att Elin tog några boxar åt mig, för annars hade jag fortfarande stått och skottat skit. Vissa dagar blir det ju bara sådär, det händer två eller tre saker och sedan läggs det till något oförutsett och vips så har förmiddagen försvunnit. Men nu är jag i vanlig tid igen, tack vare Elin som sagt.

Maaaaaaat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela