sagaarvidsson

24e januari- You're just yesterdays lines

Publicerad 2010-01-24 10:09:07 i Allmänt,

Har varit vaken i en timme denna lediga söndag, och är redan besatt av tanken att jag borde gå till Åkers och köpa godis. Fast med ursäkten att jag har slut på yoghurt, mjölk och o'boy naturligtvis. Sitter här framför datorn och tuggar halstabletter av apelsinsmak bara för att få tugga på nånting. Jag borde gå...

Jag ska klippa Bigge idag som det ser ut som, och jag försöker få in det i resten avd agens planering. Det är ju skidskytte fr.om halv tre, och sen är det bandy i stort sett direkt efter... Vilket innebär att jag inte är färdig med mitt tv-tittande förens klockan sex. Så ja.. jag borde klippa honom typ.. nu, egentligen.
Eller om det blir affären först. För varför skulle jag inte orka gå dit? Det är bara fyra km. Och fyra tillbaka, vilket blir 8 km. Helt okej att gå på ens lediga dag ju? Så får benen lite vila ialla fall. Vi går ju bra mycket längre sträcka när vi jobbar.
Jag är nästan helt inne på att gå nu, behöver bara övertala mig själv lite mer, sen så ;)

Intressantast inlägg idag, huh?

Förresten hittade vi på finskan igår innan middagen, hon hade suttit och pratat i telen i bilen, så inte vet jag. Läskigt värre i alla fall, jag vet itne alls vad jag tycker längre. Menmen, det verkar ju bara komma hit fuckon, så..


Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-01-24 23:09:48

haha låter kul det där med finska provjobbare.. ;)

Postat av: elin

Publicerad 2010-01-24 23:10:36

skills förresten för att du bloggar mer (Y)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela