sagaarvidsson

23e januari-

Publicerad 2010-01-23 12:47:04 i Allmänt,

Yay, den stora dagen närmar sig; löningsdagen. Det har börjat eka konstigt i kylen igen och o'boy-paketet är sedan länge tömt. Jag behöver mjölk, jag behöver yoghurt och kanske lite mer juice. Mat har jag däremot till nästa år...

Idag har det hänt absolut ingenting, inget roligt- inget tråkigt- ingenting alls. Vilket i sig är ganska trist.
Det är svårt att förstå den finska tjejen ibland, och ibland missförstår hon mig. Jag vet inte om det är min rostiga engelska som suger för tillfället? Eller om hon kanske inte alltid hajar vad jag menar.

Elin sitter och ser på Brooke knows best, och jag kan inte annat än höja på ögonbrynen och säga "kill me now, please". Sådär, det var väl tydligt nog?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-24 18:48:46

Hur mkt tjänar du? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela