sagaarvidsson

22a januari-

Publicerad 2010-01-22 20:00:20 i Allmänt,

Okej, besatt-- igen. The secret life of the american teenager, fan vad kul den serien är. Jag säger bara till alla storvikare där ute; VEM är det Ben påminner er om? ;) HAHAHAHAHAHA helt sjukt kul.  jag lovar att tjejen som är här och provjobbar tror jag är psykiskt störd eller något liknande när jag gång på gång brister ut i gapskratt och faller ihop på stolen. Menmen. Ibland är det svårt att låta bli.

Haha japp, det går rätt så okej att prata med finnen iaf, även om jag inte egentligen minns hennes namn. Hon påminner mig lite om Kati dock, men vi får väl se. Det är bara första dagen, och än så länge har hon inte jobbat. Vi får väl se hur det går imorgon. För jag gissar att jag jobbar då med, jag jobbar nog hela helgen nu med provjobbare här. Men det är det värt. Vi måste hitta någon ny nu. Däremot har denna tjejen gjort det bästa första intrycket av alla som varit här hittills, så det är lovande. Dock har hon lite många hundar för att jag ska känna mig helt bekväm med situationen. Men vi får väl se vad som händer.

Nu ska jag försöka diska. Sen är det middag hos Sohlmans.

Hare hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela