sagaarvidsson

21a januari-

Publicerad 2010-01-21 18:55:23 i Allmänt,

Okej, jag har varit extremt dålig på att blogga. I know. Man kan ju tycka att jag borde ha hunnit igår, då jag var ledig men nej då.

Idag har hovisarna varit här, kul för dom. De var relativt snabba, vilket var ganska skönt. Fast jag hade lite roligt åt lärlingen, såg ut som han hade spasmer där han stod och vred på huvudet och nacken ideeligen. Nackproblem-någon? Han påminde mig om Börje... Elaka Saga...

Imorgon förmiddag kommer det en 25-åring från Finland hit för att provjobba, hon stannar till söndagkväll. Gissa vem som är nervös? Hon är inte svensktalande som Elin, utan riktig finne. Härligt. Underbart. Fantastiskt. Otroligt. Ja ni ser, orden bara väller ur mig. Och jag kan helt ärligt talat inte se hur jag ska lyckas göra mig förstådd? Äsch, nu överdriver jag. Det finns ju engelska. Jag menar, det vet ju alla eller hur?-- Att finanr är bra på engelska alltså

Hoho, ojoj, humorn är på topp.

Tipp-trapp-trull

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela