sagaarvidsson

1a januari 2010

Publicerad 2010-01-01 20:31:46 i Allmänt,

Jaha hörrni, nu är det ett nytt år!! Och som alltid är min första fråga;
vad har ni för nyårs-löften?!

Själv har jag inte så många andra än dessa;

Jag ska börja äta ännu mer godis
Jag ska dricka ännu mer
Jag ska festa hårdare

Haha nä, skoja bara. Men till skillnad från alla andra ska jag inte ha "Jag ska sluta..." utan det ska utvecklas åt det bättre hållet så att man VILL hålla sina löften;

Jag ska ha det bästa året hittills
Jag ska bli mer galen
Jag ska bli mer tokig
Jag ska våga mer
Jag ska bli ännu mer omogen

Låter det som att jag kanske kan klara av dessa? Om ett år vi får vi väl se...

Gårkvällen tänker jag inte ens nämna för den är lämnad bäst utan kommentarer (ASG), men jag hoppas att ni alla hade en trevlig kväll/natt.

Jag och Elin fick ett roligt erbjudande ang fest nästa helg idag, Jojo är så söt- Sen kan det säkert bero på att vi fungerar som något slags mer modernt och baklänges förkläde från hennes sida sett vilket gör att hon får lättare tillstånd från los parents, men det är skitsamma. Vi gillar henne ändå :)

Jaa nu ni, nu ska jag nog se en film och lägga mig för att somna i soffan där ute. I morgon väntar en dag med disk, städning och början på rumflytt. Det ni. På måndag kommer ju Sandra, hoppas Jonas köpt en ny dammsugare innan dess, för så här kan det inte få se ut då. Och ja just det, det luktar sjukt najs i vår hall just nu, höet nerefrån luktar kodynga och anturligtvis sätetr det sig direkt i kläder, mössor o vantar plus skor.. Sweeet dude. Not.

Meen, tidig kväller med lite godis, chokladtårta och gott att dricka.
God fortsättning eller vad mn nu säger--- 

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-01-02 13:41:42

Kommer med min super dammsugare ja på måndag;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela