sagaarvidsson

18e januari-

Publicerad 2010-01-18 05:53:26 i Allmänt,

God morgon!

Här sitter jag och pimplar c-vitamindryck som en annan vitaminberoende. Till skillnad från igår har jag fått en riktigt bra natt med sömn, så jag känner mig mycket piggare. Sista dagen denna gången som jag jobbar ensam, nu dröjer det till söndag så det känns också bra.

Det var en tjej här igår från Eskilstuna som kollade på jobb, och hon verkar ju ganska trevlig. Hon skulle komma någon gång nästa vecka och provjobba med, så vi får väl se. Annars hade Marjut fått en hel del svar från Finland med som verkar lovande, så orolig är jag nog inte längre. Känns bra!

Jag känner mig extremt hälsosam just nu, eller vad sägs om denna frukost;
En tallrik yoghurt med Cheeriosflingor, ett glas abcd-vitamin, ett glas oboy, ett glas med echinagard och en pizzabit? Mmm mums. Tror jag blir mest mätt på drycken just nu faktiskt.

Mamma och pappa var ner med Bus i fredagskväll och hon trivs riktigt bra. Det evrkar som hon och Börje kände igen varandra, för de leker som galningar och turas om att tränga ner mig från sängen eller soffan. Så det är bra.
En bra sak med att mina föräldrar kommer (finns många bra, men den här är en av de långvariga fördelarna) är att pappa tar med sig bra musik som jag slänger in på telen sen.

Menmen, lång dag framför mig, även om de tack och lov börjar bli enklare nu.
Höres sen,

Kommentarer

Postat av: Svingen

Publicerad 2010-01-18 14:52:49

Vitamin e fan bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela