sagaarvidsson

15e januari- Been there before

Publicerad 2010-01-15 09:14:10 i Allmänt,

Gissa vem som missade Made in Sweden igår nudå? Jo, jag. Såklart. Klockrent. Jag som sett fram emot det. Men så är det. Men vad gjorde jag då? Jo, jag var nere och red Pixman, vilket inte heller var fy skam. Det gick riktigt bra faktiskt :)

Jag och Elin gjorde en fuling och köpte pizza igår, och sedan var jag för trött för att gå ner i stallet med en gång, så jag såg lite på kostymdramat "Tess" medan jag helt glömt bort vad som skulle komma på fyran vid nio, för att sedan gå ner och rida halv nio. Dumma Saga. Menmen, jag överlever nog!!

Ikväll kommer mamma och pappa ner hit med Bus :D Jag har saknat min fina katt, hoppas hon känner igen sig här. Känns bra att hon får komma tillbaka hem igen.

Nu sitter jag och väntar på att min OTROLIGT sega dator ska ladda herrarnas sprint i skidskytte från igår, men det går inte så bra. Väntar med att se Private Practice avsnittet tills dess att jag vaknat lite mer..

Jag har förresten apont i halsen, faaaan om jag blir sjuk nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela