sagaarvidsson

13e januari-

Publicerad 2010-01-13 13:15:11 i Allmänt,

Sista minuten på lunchen, snabb update med andra ord. Vi väntar en hovis till ett-åringen Karl som trampat sönder en hov. Stackaren är alldeles halt..

Vet ni att det är underbart väder ute? Och att jag älskar min mobil, för den har en riktigt bra kamera! Ska ta en del fina vinterbilder på hästarna om jag bara hinner :)

Ikväll är det Pixman som gäller, ska rida dressyr. Marjut är borta till fredagkväll, så jag har lovat rida honom tills dess. Sen får vi se om kanske Siri behöver hjälp med någon ponny också. Man kan ju alltid hoppas!!

Och HJÄLP. Elin har precis meddelat att det blir Moulin Rouge på tvn här ikväll. WTF?!!
Elin: "Du slipper ju Romeo och Julia i alla fall"--- Wow, kul att det finns något positivt med det.......


When the sun goes down
It's here waiting
It's still right here for you now
And when the sun comes out
It's still waiting
It is still right here for you now

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela