sagaarvidsson

12e januari- Fire on the mountain

Publicerad 2010-01-12 10:48:43 i Allmänt,

Okej, snabb fika medför snabbt inlägg. Ska skriva mer sen kanske. Vem vet.

Min dator är dum, den vill inte göra som jag vill, är det helt ärligt talat SÅ svårt att starta Windows Media Player och spela lite låtar? Kom igen..

Annars är det bra, det är så där mysigt dimmigt ute just nu; ni vet när det är alldeles vitt men inte på ett grått, mörkt och tråkigt sätt utan sådär ljust, vitt och härligt sätt. Man kan liksom ana att solen finns där ovanför oss och att den värmer, men utan att man faktiskt ser den. Wow jag trivs.

Du som kommenterade; (hette visst "-") jag stormtrivs på min arbetsplats så absolut! :D Jag älskar att vara här!
Och utan att vara alltför lame, men vem skulle inte gilla det här stället, när det är tyst på morgnarna, när det är sommar och man ser solen komma upp medan man går ut med hästarna, eller när man rider Abbe barbacka ner till hagen varje morgon och bara andas in? Im in love

Haha, lät bra,som om jag försöker försökan allting. Inte egentligen. Jag kan nog bara säga att ord som skrivs ner på dator kommer ut fel, men jag älskar mitt liv, titta nu låter det sådär igen-- och trivs ganska bra med vart jag är idag :) Och jag hoppas att alla ni andra också gör det!!

På lördag ska jag visst åka till Daniel och prova häst, who knew? Vad det är för någon vet jag ännu inte, Marjut messade nyss med nyheterna. Hör av mig mer sen :) Puuuusshej

Kommentarer

Postat av: JeffaPeffa

Publicerad 2010-01-14 02:32:27

jäklans vad mysigt du verkar ha där på gårn' :D blir nästan lite avis :P tänk att få hålla på med hästar hela dagarna utan att behöva jobba med annat och ändå överleva med mat och boende...du hare bra du! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela