sagaarvidsson

11e januari- wait for this

Publicerad 2010-01-11 05:55:45 i Allmänt,

Ensam idag igen, känner mig lite smått morgontrött men annars är det helt okej. Jobbade till 18 igår, kändes lite drygt men det är som det är.
Igår var en pissdag men jag håller tummarna för att idag blir bättre! Bra mycket bättre...
Något positivt är att det ska bli varmare dessa dagar åtminstone, så man slipper ha tolv halsdukar, fjorton tröjor, fem byxor och två jackor. Konstigt att man har ont i nacken sen?

Idag är det Hanson som håller mig sällskap på morgonen med deras nya musik. Underbart!


Nu ska jag ner,

Kommentarer

Postat av: -

Publicerad 2010-01-11 17:58:56

Av dina inlägg att dömma verkar du trivas riktigt bra på din arbetsplats?

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-11 21:55:08

shit! jag läste först att "Hansson" håller dig sällskap på morgonen xD så jag trodde för en kort sekund att Hansson var där, men sen när det stod musik fattade jag...

Postat av: Jeffa

Publicerad 2010-01-11 21:56:26

shit! jag läste först att "Hansson" håller dig sällskap på morgonen xD så jag trodde för en kort sekund att Hansson var där, men sen när det stod musik fattade jag...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela