sagaarvidsson

10e januari 2010

Publicerad 2010-01-10 05:46:21 i Allmänt,

Gud vad tidigt det är. Sitter här helt ensam framför elementet och datorn med yoghurt och oboy till frukost, i väntan på att gå ner i stallet. Mitt enda sällskap för tillfället är Tyler Hilton som spelar massa låtar på youtube. Inte helt fel, det är faktiskt ganska skönt att det är helt tyst i resten av lägenheten, man hör bara när jag klickar på tangenterna. Rätt så najs.

Mindre najs, är det faktumet att det äröver 20 minus ute för tillfället, och jag har två timmars utsläpp framför mig. Taggad någon..? Inte jag i alla fall.. Men, jag överlever nog ;)

Extrem träningsvärk efter ridningen igår, Trixe var pigg men det gick bra, Pixman var och pigg, men han var om möjligt ännu mer stel än vanligt. MEN, efter en tjugo minuter var han mjuk och riktigt trevlig :) Så det var en rolig, kall kväll igår.

Aja, vi letar folk nu igen. Så såsmåningom kommer det nog provjobbare igen. Hm..


It aint me baby that you're looking for

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela