sagaarvidsson

4e februari-

Publicerad 2010-02-04 22:12:43 i Allmänt,

Tada, idag har jag tränat för Daniel Svensson på Alex. Helt oförberett, spännande spännande. Fem minuter innan träningen började fick jag reda på det, så gissa vem som blev stressad som få? Måste slagit rekord på att sadlat, byta om och tja,, bli redo. Var ltie enrvös eftersom det var första gången jag hoppade hästen och totalt den andra gången jag red honom. Han var extremt pigg och gick inte riktigt som jag hade velat, men jag flög inte av och jag fick inga stopp eller rivningar, så det gick rätt bra. Men vi får väl se.. Kul att rida ordentligt igen iaf :)

Provridning imorgon verkar fortfarande vara on.. SPÄNNANDE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela