sagaarvidsson

27e februari-

Publicerad 2010-02-27 14:54:23 i Allmänt,

Okej, jag är de sämsta bloggaren, jag vet. Menmen. SItter här med ryggont, halkade imorse och tror jag sträckte mig. Så nu är det Mr Bean på tvn som gäller, medan jag väntar på skidksyttet från igår. Hörde att det itne ska ha gått alltför bra för svenskarna av Johanna, men fick inget slutresultat, och dessutom håller jag ju på Norge i herrarnas. Var upptagen med att se hockeyn igår så därför missade jag. Även om jag bara såg de första två halvlekarna Finland- USA. VÄRDELÖST!!! Och den stackars finska målvakten... Vilken tavla. Trodde väl inte han skulle släppa in mål så snart efter den heller, den finska coachen borde plockat ut honom tidigare. Sen undrar jag lite varför Bäckström inte fick stå från början? Han har ju spelat övertygande... Menmen, nu är ju itne jag finne heller. Bara halvt.


Och vad det gäller det här med ny häst så avvaktar jag just nu. Vi får se vad detta leder till ;)

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-02-28 19:48:51

naaw, blixten är bäst ;)

när kommer fyllesaga hem igen då? =)

Postat av: Lina

Publicerad 2010-03-01 16:16:35

Kan du inte uppdatera bloggen liite oftare? :D nu när jag har börjat läsa har ju du slutat skriva :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela