sagaarvidsson

25e februari-

Publicerad 2010-02-25 09:47:19 i Allmänt,

Okej, så jag ahr haft fullt upp. Minst sagt. Chefen är ju borta med familj, så vi har fullt upp här, med ridning, longering, fodringar och unghästar. Berättade jag att en av två-åringarna hade ett sår i pannan häromdagen så vi fick kalla ut veterinär och sy? Nähä, ,men så var det iaf. Såret var djupt, det gick hela vägen in till pannbenet och det var en del blod. Heidis första riktiga arbetsdag med mig med, roligt för henne.

Jag rider så mycket jag kan nu om dagarna, det varvas ponnyer med lite andra hästar, försöker hinna med Alex så gott det går med. Träningar nästa vecka, och jag måste försöka bestämma om jag ska träna för daniel på torsdag, eller för ted fredag-lördag. Vet ej ännu... Svårt. Han är inte i kondis att gå flera pass ännu.

Annars är det rätt lugnt, Bus gillar inte Heidis katter men surprise surprise där liksom. Dessutom har vi Pisse-Nisse och Morris här (Brunstedts två hundar) och de för ett jävla liv om nätterna nere i stallköket (som naturligtvis ligger mitt under mitt sovrum..). DUMMA. Men vi fick gooodis av Brunstedts för att vi är så snälla och hjälper dom, mwhaha. Så vi är snälla med hundrna, vi skulle inte våga annat...

Nä, nu är det slutfikat, dags att gå ner och jobba, jag ska ju hinna rida två hästar före lunch. Hihi. Det är kuuul det här. Och idag kommer skivan till min dator så jag kanske kan få liv i datorn igen :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela