sagaarvidsson

1a februari

Publicerad 2010-02-01 12:39:55 i Allmänt,

Okej, nu har jag lite mer tid att blogga.
Elin sitter och gör en underbart vacker video från våra danskvällar, och gud jag önskar jag kunde säga att jag i alla fall hade druckit lite för mycket på något av klippen men så är det tyvärr inte. Det är den nakna sanningen mina vänner, jag dansar verkligen sådär, även vid nyktert tillstånd. Oh my.

Hehe, jag glömde förresten nämna att jag kommit på den bäst icebreakern någonsin. Jag låste in mig i Tutans box igår morse klockan sju på morgonen, ringde och väckte Elin och blev utsläppt bara för att upptäcka att provjobbaren och hennes kille står mitt på gården. Och eftersom jag är så sjukt smidig lät mina första ord till denna brud såhär:
"...Morning! Heh, yep, hum.. Yeah, so I kinda locked myself in..heh,.. Slept okay?"
Vem skulle inte vilja börja jobba här efter det? ;)
Smiiiiidigt, Saga.. Idiot...

Menmen, nu verkar det börja koka på plattan. Najs najs.

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2010-02-01 13:49:52

:)

Postat av: Lina

Publicerad 2010-02-03 21:26:19

Haha du är så smart saga ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela