sagaarvidsson

1a februari-

Publicerad 2010-02-01 06:24:54 i Allmänt,

Okej, så inget inlägg igår om jag minns rätt. Men jag hade full rulle hela dagen. Jobbade ensam med provjobbaren till klockan tio, sedan var jag själv resten av dagen, Bettan kom aldrig. Sedan direkt efter jobbet ååkte vi och köpte pizza, käkade hos bossen, lirade singstar och dansade på dansmattan med Siri här uppe och sedan var det kväller. Så jaa...

Nu strax jobb igen, tack och lov kommer Bettan idag istället, så jag slipper börja klockan sex. Jag hoppas att det inte är sådär otroligt förjävla kallt ute som det varit de senaste dagarna, allt är så mycket jobbigare då. Låt oss hålla tummarna för enbart minus 15 grader.

Nej, jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela