sagaarvidsson

19e februari

Publicerad 2010-02-19 14:14:09 i Allmänt,

satans jävla skit. Min dator har totaldött och måste in på service. KUL. Så nu sitter jag på Elins dator, tur att man har henne ibland.

Tränade Alex för Daniel igår och det gick rätt bra. Svår teknisk bana, och Alex är ju rätt svag ännu, och jag är fortfarande ringrostig efter att inte ha hoppat regelbundet på månader. Men det börjar bättra sig. Nöjd i alla fall, vet att jag ska träna på att rida in mer direkt i hörnen när det kommer hinder direkt efter svängen, så att han håller galoppen hela vägen igenom, och att öva mer på att få tillbaka honom dierkt efter linjer med längre avstånd. 

Red sedan Alex ute på gräsbanan idag, för att bygga vidare på styrka och kondiditon. Vi har extremt mycket snö just nu, så det räcker bra med en halvtimmes jogging där ute. Ska ner och rida Pixman nu, kul kul.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-02-19 18:41:51

sv: haha jaa Blixten verkar ha det jättebra :) dock är han riktigt fet :p men precis, samma gammla blixten :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela