sagaarvidsson

18e februari-

Publicerad 2010-02-18 12:05:05 i Allmänt,

Jag blir tokig på USA, kan deras serier inte följa raka spår? "Tillbaks igen den 25e mars". Serien har gått i fyra veckor.. Jag blir så trött, hehe- vilka världsproblem jag har va?

Ikväll är det hoppträning för Daniel, ska bli spännande. Jag red ut ganska sent igår med Elin, vi körde lite trav i högsnön på terrängbanan, bra träning för den otroligt omusklade Alex. Första gången jag red honom ute, men ska ut i helgen igen då jag är ledig. Är ju ledig imorgon med förresten, Ted-träningar här på gården men jag hoppar över denna gången. Alex är inte i kondis att orka två dagar på raken. Inte än i alla fall.

Ska försöka fixa lite bilder på Alex, men han är inte direkt bildskön utan ryttare. Men en riktigt trevlig häst är det, jag blir mer och mer kär. Spännande det här.

maaaat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela