sagaarvidsson

16e februari-

Publicerad 2010-02-16 10:01:04 i Allmänt,

Okejokej, här kommer en update. En kortare sådan. tror jag, vi får väl se.

Var hemma i helgen och träffade massa roligt folk, var på Melodifestivalsgrejset och sedan hade jag det bara allmänt bra. Åt godis för första gången på länge och nu sitter jag såkalrt här och drömmer mig tillbaka till Plopp-landet. Att det är fettisdagen idag hjälper inte direkt ;)

Gick bra att provrida hästen, mycket trevlig. Men vet inte hur det blir, vi får se. Jag har inte så bråttom.
Hoppade Alex för Marjut igår, gick rätt bra även om han var ganska seg och inte som vanligt, men det kändes rätt oekj ändå. :) Ska nog rida för Daniel på torsdag tror jag, spännande spännande...

Ikväll är det rätt lugnt dock, ska försöka hinna rida ut efter jobbe medan det fortfarande är något sådär ljust ute, sedan är det skidor för hela slanten!!!!!! YAAAAY--- SKIDSKYTTE

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-02-16 20:45:51

hahahhahahahah vetu vad jag kom på? ditt namn kan skrivas ASG-a ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela