sagaarvidsson

The worst is over

Publicerad 2010-12-07 20:51:59 i Allmänt,

Okej, jag har svårt att hålla mig borta från elementet. Nu är det kallt ute igen, FY FAN. Tycker inte om när det är kallt, kan det inte hålla sig runt -5 till 5 plus typ? Lagom så snön ligger kvar, men varmare än att ens andetag fryser till is och kraschar mot marken liksom.

Red Ida idag, min grabb fick vila. Hade egentligen tänkt rida honom ute på gräsbanan, men höll på att frysa arslet av mig efter Ida så det blev som det blev. Skulle vilja ut o jogga imorgon, men den här foten vägrar ju bli bra. Håll tummarna för att den är lagom frisk tills på fredag för då är det Ted-träning, den sista för i år, och jag vill så gärna vara med. Menmen, vi får se hur det går.

They tell me that only the strong survives

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela