sagaarvidsson

the day you quit...

Publicerad 2010-12-06 21:40:08 i Allmänt,

..is the day you wish you had it back

OKEJOKEJ här kommer ett blogg-inlägg.

Hade skitkul på ryttargalan, inte lika kul dagen efter men det är en helt annan historia. Härligast på kvällen var nog när Ulrika fick igång en fin konversation med kändis-Musse, som var lite orolig för att han skulle hoppa en bana på 90 cm. (som ju sedan vann kändishoppning om jag inte minns fel).

Han: Det känns ju väldigt högt
Ulrika: Tänk att det är 80, det gör alltid jag. Har du provat hoppa studs någon gång förresten? Det är SKITBRA (många utropstecken härefter), och du vet, kommer man in, då kommer man ut!!!
Okej, jag erkänner, inte lika kul såhär efteråt, men det var skitkul då kan jag lova.

 Ser ut att kunna bli en rätt trevlig kväll på nyår också vilket inte var planerat då jag tänkt jobba dagen efter. Så det är ju riktigt najs! Dock verkar jag bli äldst...ovanligt.

Hm, annars inte mycket. Jag har typ inte tid med att sitta här så ni får ursäkta om jag inte bloggar så flitigt som man kanske skulle önska. Ni får skaffa er en annan kaffe-läsning ett tag ;)

everytime we get up
are we destined to fall?
and I'm asking myself
is it worth this at all?
every corner we turn
we just run into walls
because loving you feels like a
kick in the balls


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela