sagaarvidsson

Juu...uuul?

Publicerad 2010-12-18 14:36:59 i Allmänt,

Ledig idag också. Jag tror jag lätt kan säga att de här två dagarna är de lataste dagar jag haft på länge, men jag kan samtidigt inte låta bli att tycka att jag har gjort mig förtjänt av det..? Ska strax gå till Läggesta och ta tåget till Eskilstuna där Marjut ska möta upp mig så ska vi dra in till Tuna Park och shoppa lite. Jippey! Ska bli gött att bara gå runt och bete sig som en normal 21-åring ett tag, även om det är för bara några timmar. Har känt mig oerhört vuxen den senaste veckan, vilket suger för jag har åldersnoja ändå, gått runt och bitchat och ja, ni vet.

Min stackars häst drog med sig en halv gran i käften idag när jag var uppe i skogen och galopperade i snön på timmervägarna. Vilket till slut resulterade med två små sår i munnen. Det är därför man inte ska låta dom äta medan man har bett i munnen och pullargrimma när man rider, --jag vet, men jag tyckte han hade förtjänat att äta lite gott... och så blir det såhär.. aja, det får bli bettlöst och utan nosgrimma några dagar så får vi se om det läker. Nu msåte jag gå ner och fixa lite, sen blir det till att gå till tåget i snöstorm. Jipp-jippey-heeey

FEM DAGAR KVAR TILL JUL: Och typ.. 9½ timme.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-12-20 14:33:04

klart vi ses på torsdag! jag har bokat dig hela dan, bara så du vet. call me, caaaaaalllll meeeeeee

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela