sagaarvidsson

godisch

Publicerad 2010-12-17 15:34:14 i Allmänt,

Ledig idag, vilket behövdes med tanke på hur sjukt trött jag varit under veckan.
Har sovit hur dåligt som helst flera nätter på raken så sov till HELA KLOCKAN ELVA idag. Jeez.

Annars går livet på som vanligt, red lite markarbete med inriktning på styrka igårkväll för Jonas och det gick så bra som det kan gå med trött ryttare och trött häst. Men jag är nöjd ändå.
Träningen för Ted i fredags gick jättebra, fin avslutning på året. Sjukt nöjd.

Imorgon ska jag försöka hinna med allt som borde göras före jul eftersom det här är min sista ledighet innan jul. Kommer till Storvik på onsdagkväll. Ses då, nu ska jag köpa goooodis
Got to lose control
Release the fire in your soul

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-12-17 21:32:13

Jaaaaaaaaaaa!!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela