sagaarvidsson

I'm gonna..

Publicerad 2010-08-24 21:45:42 i Allmänt,

På torsdagkväll kommer jag hem, behöver inte prata om varför, men det känns bra. Skönt att träffa alla igen.

Nu har det ändrats fram och tillbaka en hel del, men tydligen BLIR vi tre att jobba trots allt, för redan imorgon (!!!) kommer den första tjejen hit. Känns något stressande, Heidi har ju inte flyttat ut ur sitt rum än, och jag har itne flyttat ut ur mitt... vi har stökigt överallt (tack o lov disakde jag undan det mesta nu på kvällningen...) och ja... allmänt rörigt. Som om inte det vore nog, åker det massa hästar och kommer massa hästar de kommande dagarna, fan vilken röra det är med allt. Men det är spännande. Skönt att det händer något, vad som helst liksom, ni vet.

Är det fel att njuta av livet just nu, trots allt? För jag kan ändå inte låta bli att njuta av hur bra jag har det.

And I would walk 500 miles,
then I would walk 500 more
Just to be that man
Who walked a thousand miles
To fall down at your door
Ladalla-la-la- ladalla-la-la

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela