sagaarvidsson

9e augusti

Publicerad 2010-08-09 19:01:16 i Allmänt,

Okej, javisst, jag suger på att uppdatera. Då visste vi det ;)

Vi har haft en provjobbare här (igårkväll fram tills för en timme sedan) så jag har faktiskt varit upptagen. ..visst.

Ted-träningen nu i veckan gick riktigt bra, men jag red ju bara två pass. Första passet gick inomhus då det här förbaskade pissvädret hållt igång non-stop. Vi hoppade min favoritbana (även känd som Idioten). Det gick inte riktigt så bra som jag hade hoppats, men det kan också bero på att jag var osäker på hur min häst egentligen mådde. Men dagen efter var han finare än på länge och hoppade RIKTIGT bra på banan. Så nöjd var jag iaf.

Var in en sväng på SM på fredagen tillsammans med den glada nya hästägaren Ulrika (hon har köpt Pixman-- så nu är han inte Sohlamns längre :/ ) och Siri, vi kollade på Jojo i första kvalomgången. Jag avr duktig och köpte absolut ingenting, hade dessutom lyxen att bli bjuden på allt därborta inkl soppan, käk etc etc så jag har fortfarande några kronor i bössan.

Resten av helgen har jag jobbat ensam, igår jobabde jag fan till SJU. På en sommardag. Faan vad arg jag var, hehe.
Jag blir ju så snäll då----

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-08-09 22:39:53

haha jaså, du hade inte glömt hur man bloggar? ;)



när kommer du hem igen ? :)

Postat av: Elin

Publicerad 2010-08-17 13:11:37

blogga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela