sagaarvidsson

30a augusti

Publicerad 2010-08-30 21:42:47 i Allmänt,

Härliga dagar hemma, där vi kan räkna in släkten, vänner, sjukt dålig bio och en del partajande. Yay!

Red min häst på rundbanan med Siri, Ulle och Linnea idag, och han var så sjukt pigg och glad. Han gjorde gud vet vad när vi galopperade och jag visste inte om jag skulle skratta eller göra förhållningar, så det blev något mittemellan. Cirkushäst vill han bli! Har saknat min lilla pålle, var härligt att rida igen! Nu är jag slut i hela kroppen! Najs!

Nu blir det sova, imorgon jobbar jag själv medan Linnea ska kolla upp sin arm på sjukan. Hon vart ju sparkad dagen som hon kom hit. Och nej, det är inte Krukan som ligger bakom, utan hennes egen ponny. Denna gången ;)

She says she likes to dance
all by herself
Cos she's a partygirl
ohoo-ohoo
She don't care for nobody else
She's in her own world

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela