sagaarvidsson

25e augusti

Publicerad 2010-08-25 21:43:39 i Allmänt,

Nya tjejen Linnea har kommit idag. Nästa brud kommer om någon vecka tror jag. Men det kan vara bra, så man hinner lära känna varandra lite. Jag tror det kan bli jävligt kul att vara tre stycken, även om det säkert blir slitigt med att bo tre tjejer ihop, men ändå. Sa någon party?


Hoppträningen för Jonas gick inge bra ikväll. Vad i helvete gjorde chauffören på ryggen??????? Stackars häst. Jag blir galen på mig själv. Red an på ett plank två gånger, och red som en jävla apa båda gångerna, tog mig i kragen och huxflux så kom vi ju helt rätt på allt. Jag blir bara så galen på mig själv ibland. Vad gör jag?

Nu ska jag ta en dusch, för den där stanken som luktar blandning mellan avlopp-koskit och allmänn jävla äckelgegga som ni känner, det är jag. Grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

No brain- No headache

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela